Friday, September 09, 2005

En dan .... toch maar iets om te lachen.


Een van mijn goals op 43 things is Improve my English. 3 weken geleden heb ik software bij de bieb geleend en ik heb er erg veel lol mee. Ik zit een beetje tegen mij pc te lullen en tegelijkertijd te hopen dat hij begrijpt wat ik zeg. Valt niet altijd mee, want soms snapt hij er helemaal geen drol van. Ik zeg drie woorden, hij hoort er maar één. Hmmz.... zou ik soms een gehoorgestoorde pc hebben?? Je weet het niet hé. Nouja doet er ook niet toe. Vandaag had ik op 43Things mijn progress gepost en prompt kreeg ik er een reactie op... ik weet alleen niet hoe ik hem op moet vatten... is de comment nou positief of negatief :)

Yay---I don't think I've ever noticed an error in your writing. I'm sure your English is better than at least 25% of the population of England :)

Nouja ik zal het maar als positief opvatten ....... al hoewel mijn Engels is toch slechter dan dat van 75% van de bevolking. Hmmmz… who cares, mijn Nederlands zal ook wel niet zo super zijn ;)

No comments: